Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer hos

Olivias Køkken Hinnerup ApS
Svinget 6, 8382 Hinnerup
CVR-nr. 40041354

Du kan handle hos os på følgende måder:

Hvem kan handle hos os

Du skal være myndig, minimum 18 år, for at handle via vores hjemmeside.

Priser

Alle priser er angivet i danske kroner pr. kuvert inkl. moms (undtaget vores kursuspakker, som henvender sig til erhverv). 

Betaling

Betaling skal foretages senest 4 hverdage før levering eller afhentning, medmindre andet er aftalt. Der kan være særlige betalingsfrister i forbindelse med bestilling af særlige menuer (f.eks. nytårsmenu eller Mortensaften). Dette vil fremgå tydeligt i forbindelse med bestilling. Evt. leveringsomkostninger faktureres separat.

Betaling kan foretages på følgende måder:

  • Betaling via bestilling på vores website oliviaskoekken.dk (kortbetaling, MobilePay, ApplePay, GooglePay, faktura eller ViaBill)
  • MobilePay: 399 577 (venligst angiv bestillingsnummer + navn)
  • Bankoverførsel: 2380 6289178218 (venligst angiv bestillingsnummer + navn)

Leveringspriser

  • Ved køber over kr. 2000,- tilbyder vi gratis levering i en radius af 10 km fra Søndergade 20, 8370 Hadsten
  • Ved køb under kr. 2000,- tilbyder vi levering for 75 kr. i en radius af 10 km fra Søndergade 20, 8370 Hadsten
  • Gratis afhentning i vores café i Hadsten

Levering til selskaber/fester m.v.

Ved bestilling af mad til selskaber, vil du blive bedt om at oplyse leveringstidspunkt. Leveringstidspunktet er først endeligt bekræftet, når vi manuelt har gennemgået din ordre og sendt dig en bekræftelse.

Du skal sikre dig, at der er nogen til stede på det aftalte tidspunkt. Såfremt der ikke er nogen til at tage imod maden, kan vi blive nødt til at køre videre, og vi forbeholder os derfor retten til at levere maden senere end det aftalte.

Tomt service

Vi afhenter gerne den tomme og rengjorte service (gebyr: kr. 250,-). Såfremt servicen kan stilles på forsvarligt sted, behøver du ikke være tilstede.

Hvis du selv vil returnere servicen, kan det foregå til: Caféen v. Haldum Hinnerup Hallen, Svinget 6, 8382 Hinnerup – ring på tlf. 29 28 21 59 for aftale.

Ændring

Du kan gebyrfrit ændre din ordre frem til 4 dage før levering. Du har mulighed for at justere op i kuvertantallet indtil dagen før levering. Dette sker ved henvendelse på tlf. 29 28 21 59.

Fortrydelsesret

Når du handler hos Olivias Køkken, er der INGEN FORTRYDELSESRET i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 12. Se dog nedenstående afsnit omkring afbestilling af “mad ud af huset”.

Afbestilling af “mad ud af huset”

Du kan afbestille din levering op til 10 dage før leveringen. Såfremt du annullerer bestillingen senere end 10 dage før levering, opkræves du 90% af ordrebeløbet.

Reklamation

Vi hører rigtig gerne fra dig, hvis der noget, du ikke er tilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre anderledes.

Har du reklamationer til din levering, bedes du STRAKS kontakte os på tlf: 29 28 21 59.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse eller fortæring af maden eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet, så vi hurtigst muligt får mulighed for at reagere.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr.

Kontakt

Har du spørgsmål til disse betingelser eller andet, kan vi kontaktes via mail på kontakt@oliviaskoekken.dk eller tlf. 29 28 21 59.

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomTilbage til shoppen