Salgs- og leveringsbetingelser
Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer hos Olivias Køkken (en afdeling i Profleks IVS, cvr: 40041354, Østergade 7H, 8600 Silkeborg).
Du kan handle hos os på følgende måder:
- Via www.oliviaskoekken.dk
- Via mail til kontakt@oliviaskoekken.dk
- Via tlf. 29 28 21 59
Du skal være myndig, minimum 18 år for at handle via vores hjemmeside.
Betaling
Betaling skal foretages senest 3 hverdage før levering eller afhentning.
Betaling kan foretages på følgende måder:
- MobilePay: 399 577 (venligst angiv bestillingsnummer + navn)
- Bankoverførsel: 2380 6289178218 (venligst angiv bestillingsnummer + navn)
- Kontant ved levering
Alle priser er angivet i dkr pr. kuvert inkl. moms (undtaget vores kursuspakker, som henvender sig til erhverv).
Levering til selskaber/fester m.v.
Ved bestilling af mad til selskaber, vil du blive bedt om at oplyse leveringstidspunkt. Du bliver kontaktet for nærmere aftale.
Du skal sikre dig, at der er nogen til stede på det aftalte tidspunkt. Såfremt der ikke er nogen til at tage imod maden, kan vi blive nødt til at køre videre, og vi forbeholder os derfor retten til at levere maden senere end det aftalte.
Tomt service
Vi afhenter gerne den tomme og rengjorte service (gebyr: kr. 250,-). Såfremt servicen kan stilles på forsvarligt sted, behøver du ikke være tilstede.
Hvis du selv vil returnere servicen, kan det foregå til: Caféen v. Haldum Hinnerup Hallen, Svinget 6, 8382 Hinnerup – ring på tlf. 29 28 21 59 for aftale.
Ændring
Du kan gebyrfrit ændre din ordre frem til 4 dage før levering. Du har mulighed for at justere op i kuvertantallet indtil dagen før levering. Dette sker ved henvendelse på tlf. 29 28 21 59.
AfbestillingDu kan afbestille din levering op til 8 dage før leveringen. Såfremt du annullerer bestillingen senere end 8 dage før levering, opkræves du 90% af ordrebeløbet.
Fortrydelsesret
Når du handler hos Olivias Køkken, er der INGEN FORTRYDELSESRET i henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 12.
Reklamation
Vi hører rigtig gerne fra dig, hvis der noget, du ikke er tilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre anderledes.
Har du reklamationer til din levering, bedes du STRAKS kontakte os på tlf: 29 28 21 59.
Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse eller fortæring af maden eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet, så vi hurtigst muligt får mulighed for at reagere.
Er du ikke tilfreds med vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet:
Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C, Mail: kontakt@hrt-ankenaevn.dk, http://www.hrt-ankenaevn.dk/